תביעת ביטוח תאונת עבודה

תביעת נזיקין תאונת עבודה

בשנים האחרונות עולה המודעות בקרב הציבור הרחב לנושא תאונות עבודה הן בשל הפרסומים הרבים בעיתונות ובטלוויזיה העוסקים רבות בכך והן בשל העלייה המדאיגה בכמות של תאונות עבודה המתרחשות בישראל. תאונות אלו שכיחות ביותר ומשפיעות באופן דרסטי על העובד שנפגע ועל משפחתו, אותה הוא נאלץ להפסיק לפרנס לתקופה זמנית, ממושכת ולעתים אף אינו יכול כלל לחזור למקום עבודתו.

מרבית תאונות העבודה הקטלניות מתרחשות באתרי בניין, מפעלים וחקלאות (בעיקר בגלל הסיבה שהעבודה במקומות אלו היא בדרך כלל פיסית, עם ציוד מכני כבד ובגובה – היבט נוסף שרבים מהעובדים הם זמניים ואינם מיומנים במקצוע), אך עדיין יש מספר רב של תאונות בכל מגזרי התעסוקה וחלקן מתרחש כאשר העובד הוא בדרכו למקום העבודה ונפגע בתאונת דרכים (תאונת דרכים בדרך לעבודה, החזרה ממנה או במסגרתה נחשבת עפ”י החוק לתאונת עבודה).

תאונת עבודה עלולה לקרות לכל אחד מאיתנו ולכן חשוב לדעת מהן הזכויות המגיעות לנפגע בתאונת עבודה, איך מגישים תביעת תאונת עבודה ומהם הפיצויים להם הנפגע זכאי.

למידע נוסף לחצו כאן

איך יודעים האם אתם זכאים לפיצויים? מהי תביעת נזיקין תאונת עבודה?

התשובה לכך פעמים רבות אינה פשוטה וקלה, יש להוכיח שהפציעה אכן התרחשה במקום העבודה ושהמעביד גילה רשלנות בזמן העסקת העובד. אפשר לתבוע את המעסיק במספר היבטים: הדרכה לקויה או אי הדרכה בנוגע לבטיחות בעבודה, חוסר הקפדה מטעם המעסיק או אי הספקת ציוד מגן, עבודה בתנאים המסכנים את בטחון העובד, אי הקפדה או ביצוע של נהלי בטיחות בעבודה, עבודה תחת תנאים קיצוניים או בלתי סבירים לעבודה ועוד. התביעה תיקח בחשבון פרמטרים רבים ובאמצעותם ניתן לשקלל את סכום התביעה (אחוזי הנכות, האם מדובר בנכות זמנית או תמידית, גילו של הנפגע, השכר שלו בזמן התאונה, הוצאות רפואיות, הוצאות שיקום הנפגע, סבל ועוד).

תביעת ביטוח תאונת עבודה – מה הסיבה שחשוב להיעזר בעו”ד מומחה בתחום?

עו”ד בתחום תאונות עבודה יכול לעזור לנפגע למלא את עשרות הטפסים השונים אותם יש להגיש, להפנות אותו לחוות דעת של רופאים מומחים, לקבל סיוע מקצועי ולהבין מהן הזכויות להן הוא זכאי עפ”י חוק. ההמלצה שלנו היא לקבל סיוע משפטי, כבר בשלבים הראשוניים של התהליך, כך שהעורך דין יוכל לתת ייעוץ והכוונה וכך תוכלו לממש במהירות את הזכויות המגיעות לכם.

חברת עורכי דין ורדי רונן הינה משרד מוביל בתחום המשפט הפלילי, המנהליוהאזרחי,המשרד מעניק ליווי ומעטפת משפטית במקרים של תאונות עבודה, צוות המשרד יסייע לכם לקבל את מירב הזכויות והפיצויים המגיעים לכם עפ”י חוק. אם אתם רוצים לשמוע עוד תביעת נזיקין כנגד מעסיק עקב תאונת עבודה, הגעתם לכתובת הנכונה!

התקשרו עוד היום לטלפון: 074-7031122 או לטלפון נייד: 054-4685988 או צרו קשר כאן,  לבירור מצבך המשפטי, זכויותיך וקבלת ייעוץ ראשוני חינם.

ליעוץ ראשוני חינם צור קשר