התייעצות עם עורך דין תאונות עבודה

ייעוץ עם עורך דין

עברתם תאונת עבודה? ייעוץ עורך דין

תאונות עבודה יכולות להיות להפוך בקלות לאירועים טראומטיים, עם השלכות משמעותיות על החיים האישיים והמקצועיים של הנפגע. לכן, אם נפגעתם בתאונת עבודה, חשוב לפנות לעורך דין המתמחה בתאונות עבודה בהקדם האפשרי, על מנת להבין את הזכויות והחובות שלכם על פי החוק, ולקבל את הפיצוי המגיע לכם.

למידע נוסף לחצו כאן
 

מה עורך דין יכול לעשות עבורכם?

ראשית, אחד הדברים החשובים כאשר מקבלים ייעוץ עם עורך דין, הוא להבין את הזכויות שלכם על פי חוק הביטוח הלאומי, לרבות זכאות לתשלום דמי אבטלה, דמי פגיעה, דמי נכות כללית, והטבות נוספות. כמו כן, עורך הדין יכול להעריך את סיכויי ההצלחה של תביעת נזיקין נגד המעביד או צד שלישי אחר.

זאת ועוד, עורך דין יכול לסייע באיסוף ראיות רלוונטיות לתאונה שעברתם, כגון, מסמכים רפואיים הכוללים דו"חות רפואיים, קבלות על תרופות, אביזרי עזר וכן הלאה. כמו כן, יש לאסוף דו"חות חקירה של המוסד לביטוח לאומי או של משטרת ישראל. בנוסף, יש לאסוף עדויות של עדים לתאונה, במידה ואכן קיימות. וכן, כל מסמך שעשוי להיות רלוונטי, כגון חוזה העסקה, הוראות בטיחות במקום העבודה ועוד.

מלבד איסוף מסמכים, עורך הדין בודק האם יש לכם זכאות לפיצויים על פי חוק, כגון:

  1. פיצויים בגין נזק גוף, כמו כאב וסבל, קיצור תוחלת חיים, פגיעה בכושר העבודה ועוד.
  2. פיצויים בגין אובדן כושר עבודה, כגון אובדן שכר, אובדן פנסיה, אובדן זכויות סוציאליות וכדומה.
  3. פיצויים בגין אובדן שכר, כגון שכר מפסיד, שכר עבודה שאובד עקב התאונה.

זאת ועוד, עורך דין יש ביכולתו לסייע בהליכים המשפטיים ובניהול משא ומתן עם המוסד לביטוח לאומי או עם המעביד, זאת על מנת להשיג את הפיצוי המגיע לכם. ולבסוף, הגשת תביעה לבית המשפט, אם המשא ומתן לא צלח, עורך דין יכול לסייע לכם בהגשת תביעות ביטוח לאומי בצורה נכונה ומקצועית. יתרה מכך, עורך דין יכול לייצג אתכם בפני וועדת ערעור של המוסד לביטוח לאומי, אם תביעתכם נדחית. ואף, יכול לייצג אתכם בפני בית המשפט, אם התביעה מגיעה למשפט.

 

דוגמאות לנושאים שעורך דין יכול לעזור לכם בהם:

  1. במקרים של תאונת עבודה, התייעצות עם עורך דין יכולה לסייע להבין את זכויותיכם בנוגע לפיצויים בגין נזק גוף.לדוגמה, עורך דין יכול לעזור לכם להבין את ההבדל בין פיצויים בגין כאב וסבל לפיצויים בגין קיצור תוחלת חיים.
  2. אם נפצעתם בתאונת עבודה באופן שגרם לכם לאבד את כושר העבודה שלכם, ייעוץ עם עורך דין יכול לעזור לכם להבין את זכויותיכם לפיצויים בגין אובדן כושר עבודה.לדוגמה, באמצעות ייעוץ מקצועי, תוכלו להבין את ההבדל בין אובדן כושר עבודה חלקי לאובדן כושר עבודה מלא.
  3. אם נפצעתם בתאונת עבודה ואינכם יכולים לעבוד, ייעוץ עם עורך דין יכול לעזור לכם להבין את זכויותיכם לפיצויים בגין אובדן שכר.לדוגמה, עליכם להבין את ההבדל בין שכר מפסיד לשכר עבודה שאובד עקב התאונה.

 

טיפים שיסייעו לכם להכין את עצמכם לפגישה עם עורך דין-

  • אספו את כל המידע הרלוונטי לתאונה, כגון מסמכים רפואיים, עדויות של עדים ועוד.
  • הכינו רשימת שאלות שיש לכם לעו"ד, כגון, מהן הזכויות שלכם לפי חוק הביטוח הלאומי?, מהן ההשלכות של הגשת תביעת נזיקין?, מהם הסיכויים שלכם לזכות בתביעה?, כמה זמן ייקח לטפל בתביעה?, כמה יעלה הטיפול בתביעה?.
  • היו מוכנים לשתף את עורך הדין בכל המידע הרלוונטי לתאונה, גם אם יש פרטים שנראים לכם לא רלוונטיים.

זכרו, אם נפגעתם בתאונת עבודה, חשוב לפנות לעורך דין מומחה לתאונות עבודה בהקדם האפשרי. משרדינו של חברת עו"ד ורדי רונן מתמחה בתחומי משפט נישתיים וייחודיים בתחום העבודה והבטיחות, כמו כן, במקרים בהם דרושה התמודדות עם רגולציה מכבידה, אחריות תאגידית והגנת הסביבה.

 

כאן אצלנו במשרד עורכי הדין ורדי רונן יטפלו בכם ביצירתיות וייחודיות משפטית, במומחיות, מקצועיות ויסודיות רבה, בשימוש כלים משפטיים ייחודיים המותאמים באופן אישי לכל מצוקה משפטית שהיא.

משרדינו מעניק לכל לקוח ולקוחה מעטפת משפטית מלאה, מקצועית והוליסטית, בתחומי המשפט פלילי ומנהלי, וכן דין אזרחי. כל זאת בליווי פרואקטיבי שוטף עד לאסדרה. צוות המשרד כאן בשבילכם כדי להדריך אתכם באופן אישי ומקצועי, להוביל ולסייע לכם להיחלץ מהמצוקה אליה נקלעתם, ו/או לחלץ עבורכם את מירב הזכויות והפיצוי המגיעים לך על פי כל דין. זאת על מנת להשיג את התוצאה האופטימלית ביותר נוכח נסיבות המקרה.

אם נתבעתם, נפתחה נגדכם חקירה פלילית, הוגש נגדכם כתב אישום, הושתו עליכם עיצומים כלשהם ו/או מיוחסת לכם התנהגות רשלנית מסוימת, אנו עומדים לרשותכם ונשמח לסייע!

צרו קשר במספר 074-7031122 

ליעוץ ראשוני צור קשר

דילוג לתוכן