ייעוץ תאונת עבודה

ייעוץ תאונת עבודה

תאונת עבודה היא אירוע טראומטי עבור רוב האנשים, בנוסף לפגיעה הגופנית, יש פגיעה בחיי היומיום, הוצאות כלכליות רבות, זעזוע נפשי, תהליך שיקום ולעתים נכות ומוגבלות בתנועה לזמן קצר ולפעמים למשך כל החיים. פעמים רבות הפציעה היא קשה מאוד ועלולה להביא לאובדן כושר העבודה בטווח הקצר או אפילו בטווח ארוך, במקרים הללו, הנפגע זקוק מאוד לכספי הפיצויים שיסייעו לו לעבור את התקופה הלא פשוטה הזו, עד אשר יוכל לחזור לחיים הרגילים. על מנת לזרז את התהליכים בסבך הבירוקרטיה כדאי לפנות לעורך דין העוסק בתחום תאונות עבודה ולקבל ייעוץ תאונת עבודה, העורך דין יוכל לכוון ולהנחות אותנו בתוך שורת הטפסים הארוכה שיש למלא ולמסור לביטוח לאומי ולחברות הביטוח. עורך דין יעזור לנו למצות את כל הזכויות המגיעות לנו לפי חוק ולקבל את מקסימום הפיצויים המגיעים לנו.

מה כדאי להביא לפגישת ייעוץ עם עורך דין?

כדאי לדעת כי שאם נפגעתם בשעות העבודה, הדרך לקבלת הפיצויים היא פעמים רבות תהליך ארוך ומייגע ולכן חשוב מאוד, לפני שאתם מתחילים את ההליך מול ביטוח לאומי או חברות הביטוח ,להגיע לפגישת ייעוץ מקדימה אצל עורך דין שתחום ההתמחות שלו הוא תאונות עבודה. במרבית המקרים עורך הדין יסביר לכם בשיחת טלפון ראשונית איזה מסמכים הוא צריך.

לפגישה עצמה, רצוי להביא את המסמכים הקשורים לתאונה ולמעסיק, כדאי להכין תלושי שכר של השנה שקדמה לתאונה (אם עבדתם במספר מקומות, הביאו גם תלושי שכר של שאר המקומות), מומלץ לרשום את כל פרטי התאונה ואת כל מה שקרה לאחריו (פינוי לבית חולים, זמן השהייה במיון, אשפוז, זמן שהייה בבית עקב הפציעה וכו'). רצוי להקפיד לרשום את כל הפרטים ברמת הדיוק הגבוהה ביותר.

מה הייעוץ שתקבלו בשיחה עם עורך הדין?

בשיחה עם העו"ד תקבלו את הייעוץ המותאם באופן אישי עבורכם – הוא יסביר לכם מה עליכם לעשות – איזה מסמכים אתם צריכים להביא ולאיזה רופאים מומחים עליכם לפנות, מה גובה הפיצויים אותו ניתן לקבל בעקבות סוג הפציעה שנגרמה לכם עפ"י תקדימים ופסיקות קודמות. העו"ד  ייתן לכם ליווי צמוד לאורך כל התהליך, בעת הפנייה לחברות הביטוח, בתביעה כנגד המעסיק וכמובן גם בזמן הגשת התביעה לביטוח לאומי. וזאת בכדי שתקבלו את הפיצויים המקסימליים המגיעים לכם עפ"י חוק.

חברת עורכי דין ורדי רונן הינה משרד מוביל בתחום המשפט הפלילי, המנהליוהאזרחי,המשרד מעניק ליווי ומעטפת משפטית במקרים של תאונות עבודה, צוות המשרד יסייע לכם לקבל את מירב הזכויות והפיצויים המגיעים לכם עפ"י חוק. אם אתם מחפשים עורך דין מומלץ לתאונות עבודה, הגעתם לכתובת הנכונה!

התקשרו עוד היום לטלפון: 074-7031122 או לטלפון נייד: 054-4685988 או צרו קשר כאן,  לבירור מצבך המשפטי, זכויותיך וקבלת ייעוץ ראשוני חינם.

ליעוץ ראשוני חינם צור קשר

דילוג לתוכן