משרדי עורכי דין פלילי בראשון לציון

עורכי דין פלילי בראשון לציון

משרד עורכי דין פלילי בראשון לציון

משרד עורכי דין פלילי בראשון לציון, המתמחה בענף העבודה והבטיחות, מעניק שירותים ייחודיים ונישתיים שאינם מסופקים בדרך כלל על ידי משרדים אחרים. דוגמא נאה לכך מהווה משרדנו המעניק מעטפת משפטית הוליסטית, המתמקדת גם בענף המשפט הפלילי וכן במנהלי והאזרחי, לרבות במקרים של תאונות עבודה ואירועי זיהום סביבתיים. השירות ניתן לחברות ואתרי בנייה, מפעלי ייצור, תעשייה ומסחר.

עורך דין פלילי בראשון לציון ילווה אתכם במידה ונפתחה חקירה פלילית, הוגש כתב אישום, מיוחסת התנהלות רשלנית כלשהי ו/או הושתו עליכם עיצומים. לרשותכם עומדים עורכי דין פליליים בראשון לציון בעלי ניסיון רב וכלים משפטיים ייחודיים, הניתנים להתאמה אישית לכל מצב של מצוקה משפטית. בעלי המקצוע ילוו ויכווינו אתכם בתבונה ובזהירות, ויסייע לכם להיחלץ מהמצוקה שאליה נקלעתם.

משענת משפטית איתנה

משרדי עורכי דין פלילי בראשון לציון, המתמחים בתחום העבודה והבטיחות, פועלים הן במישור הפלילי והן במנהלי. ראשית, במישור המנהלי אנו פועלים על מנת לצמצם ככל הניתן את חשיפתם של ארגונים והפועלים מטעמם בפני הליכים פליליים, וכן הליכים אזרחיים. זאת באמצעות היערכות מוקדמת ונכונה של נושאי המשרה והארגונים בכללותם, באשר להיבטים פליליים ורגולטוריים. בין היתר, עורך דין פלילי ראשון לציון יספק ייעוץ משפטי שוטף, יכתוב חוות דעת משפטיות, יספק פתרונות לסוגיות בשטח, יעניק הדרכות לגבי אחריות משפטית, ועוד. בעל המקצוע גם ילווה את הגורמים הרלוונטיים מול כל הגופים המפקחים, ויטפל בעיצומים כספיים, הליכי שימוע וכתבי אישום מנהליים, צווי סגירה לאתרים ועוד.

אחריות פלילית של מנהלים ונושאי משרה

אין ספק שפתיחת חקירה פלילית בגין תאונה או אירוע זיהום סביבתי, מייצרת טלטלה עזה, חששות ודאגות. אכן, בשנים האחרונות חלה החמרה משמעותית בתחומים אלו, בין היתר עקב ריבוי תאונות העבודה ועליית המודעות הציבורית לתחום רגיש זה, כמו גם המודעות לשמירה על איכות הסביבה. עורכי דין פלילי בראשון לציון יסבירו לכם כי למנהלים ונושאי משרה בחברה (סמנכ"לים, דירקטור) ולמנהלים יש אחריות פלילית, התופסת למעשה לגבי כלל התחומים והעובדים המצויים תחת אחריותם.

ראשית, קיימת האחריות הפלילית בהתאם לחוק העונשין, חוק איכות הסביבה ועוד, כאשר הענישה יכולה לנוע בין קנסות ועד לעונשי מאסר ממושכים כמו במקרים של המתה בקלות דעת. שנית, קיימת אחריות שילוחית שמשמעה שהמנהל נושא באחריות כלפי התנהלות פלילית של עובדים שהוא ממונה עליהם. במקרה הראשון של האחריות הפלילית הרגילה, קיימת חזקת החפות ועל התביעה יהיה להוכיח את האשמה. לעומת זאת, עורכת דין פלילית בראשון לציון תוכל להסביר לכם שבמקרה השני, של אחריות שילוחית, לא עומדת חזקת החפות ולכן על המנהל מוטל להוכיח שלא ידע על המעשה הפלילי שביצע עובד כלשהו, ושנקט בכל האמצעים כדי למנוע את קרות העבירה.

להבדלים אלו יש השלכות משמעותיות, למשל לגבי זכות השתיקה שעליה ניתן לשמור בשני המקרים, אך למעשה באחריות שילוחית שמירה על זכות השתיקה לא תאפשר למנהל להגן על עצמו. ומכיוון שחזקת החפות לא עומדת לו, הרי שהוא נותר אשם בעיני החוק.

כאמור, בשנים האחרונות חלה החמרה משמעותית בהתייחסות לנושא תאונות ובטיחות בעבודה. למעשה, אפילו אם תאונה לא התרחשה ולא היו נפגעים, במידה ונמצאו הפרות של פקודת הבטיחות בעבודה (חוסר שימוש בציוד מגן, אי הדרכת עובדים ועוד), הרי שעשוי להיפתח הליך פלילי. מדובר בהליכים המתנהלים בבית הדין האזורי לעבודה, אשר בסמכותו להטיל קנסות ולא עונשי מאסר, אך עדיין מדובר ברישום פלילי על כל המשתמע מכך מבחינת הקריירה הניהולית של המעורבים.

פנייה מהירה לעורך דין

עו"ד פלילי ראשון לציון המתמחה בתחומים אלו, הוא הכתובת הנכונה שאליה יש לפנות מייד בעקבות תאונה או אירוע של זיהום סביבתי. משרדנו מעניק משענת משפטית איתנה בתקופה סוערת ומטלטלת זו, ומעמיד לרשותכם עורכי דין בעלי היכרות מעמיקה ומקיפה עם תחום הרגולציה בעבודה, האחריות התאגידית והבטיחות. אנו נלווה אתכם כבר מהרגע הראשון, כאשר נציגינו יגיע לשטח למתן ייעוץ משפטי ראשוני עוד לפני שמתקיימים תשאול וגביית עדויות מהמשטרה, או על ידי גורמי אכיפה ופיקוח אחרים. אנו נכין את העובדים והמנהלים המעורבים עוד לפני הליכי החקירה הראשונים, וכמון נייצג אותם לכל אורך הדרך לרבות אם יוגשו כתבי אישום, בין אם בבית המשפט או ברשויות, גופים וטריבונלים אחרים.

לקבלת ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי בתחומים אלו, הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפון 074-7031122 או 054-4685988.

 

ליעוץ ראשוני צור קשר

דילוג לתוכן