עורך דין לענייני תאונות עבודה באשדוד

עורך דין תאונת עבודה באשדוד

עורך דין תאונות עבודה באשדוד

עורך דין תאונות עבודה באשדוד עוסק בייעוץ, ליווי וייצוג לקוחות מול שורה של גורמים רלוונטיים, ובפרט מול המוסד לביטוח לאומי, חברת הביטוח של המעסיק במקרים של רשלנות, וחברות ביטוח פרטיות במידה והנפגע מחזיק בפוליסה רלוונטית. משרדנו אמון על טיפול בתביעות אלו החל מהשלבים הראשוניים של מתן ייעוץ והכוונה, דרך איסוף תיעודים, מסמכים וחוות דעת, היערכות וייצוג בוועדות הביטוח הלאומי, ניהול מו"מ מול חברות הביטוח, ובמידת הצורך גם הגשת תביעות לבתי המשפט, הגשת עררים, ועוד.

 >
מאידך, עורך דין לענייני תאונות עבודה באשדוד מייצג גם את הצד הנתבע, דהיינו ממוני בטיחות בעבודה, מנהלי עבודה, קבלני משנה, בודקי מוסדות חינוך, מתכננים ועוד. התמחות משרדנו בכל הקשור לרגולציה ובטיחות מאפשר לנו להעניק לבעלי מקצוע אל מעטפת הגנה מקצועית ושלמה. זאת, בין אם הוחלט להפעיל את פוליסת הביטוח המקצועי, ובין אם בחינה מעמיקה שלנו מראה שהסיכון הכרוך בהפעלתו עולה על התועלת.

הגשת תביעות למוסד לביטוח לאומי

עורך דין תאונות עבודה אשדוד מלווה את לקוחותיו שנפגעו בתאונות עבודה בהתנהלות מול המוסד לביטוח לאומי. לא פעם, המוסד מערים קשיים בפני מבוטחיו בטענות כאלו ואחרות ובהליכים מתישים, למשל בטענה שהפגיעה לא נגרמה במסגרת העבודה, שמדובר בפגיעה קיימת עוד מלפני התאונה, שאין קשר בין הפגיעה ובין התאונה, וכדומה. על כן, אנו מעניקים ייעוץ כבר למן השלבים הראשונים, לרבות בדבר איסוף מידע רלוונטי והשגת מסמכים, כגון איסוף עדויות של אנשים שנכחו בעת ובמקום האירוע, צילומים של המקום, צילומים של הפגיעות הגופניות, תיעוד של טיפולים רפואיים שנדרשו וכיוצא בזאת.

בהמשך הדרך, עורך דין תאונת עבודה באשדוד מלווה את הלקוח במילוי הטפסים בצורה נכונה ונאותה, כך שלא יבצע שגיאות העלולות להקטין את סיכוייו להטבות ותשלומים גדולים בהמשך הדרך. אנו גם עוזרים להיערך לקראת הופעה בפני הוועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי, מעמד שעשוי להיות מלחיץ ולא נעים, אך קובע במידה רבה מאוד את ההטבות, הסכומים והזכויות שניתן יהיה לקבל. לפיכך, אנו מנחים את הלקוח להתנהלות נכונה, להשגת חוות דעת מטעם מומחים במידת הצורך, ועל פי רצונו גם מייצגים אותה בפני הוועדה – דבר התורם להתייחסות רצינית יותר לטענות ולמצוקות.

לאחר מכן, על פי צורך נלווה את הלקוח בהגשת ערעורים על החלטות הרופאים ופקידי הביטוח הלאומי בפני הערכאות הרלוונטיות.

הגשת תביעה כנגד מעסיק

כאמור, עורכי דין תאונות עבודה באשדוד מייעצים, מלווים ומייצגים גם בתאונות עבודה שהתרחשו עקב מחדל או התרשלות מטעם המעסיק. יש לדעת כי על מעסיקים חלה חובת זהירות בהתאם לפקודת הנזיקין, וכן אחריות הקשורה בפקודת הבטיחות בעבודה ובדינים שונים של יחסי עבודה. על כן, במידה והמעסיק לא נקט בכל אמצעי הסבירות המתחייבים למניעת נזקים לעובדים, לרבות ציוד מגן, הדרכות, פיקוח, הערכת סיכונים וכדומה, הרי שניתן לתבוע ממנו פיצוי כספי בגין ההתרשלות. לעיתים התביעה תהיה למעשה כנגד החברה המבטחת את המעסיק ולעיתים כנגד המעסיק עצמו, מאחר שבחר שלא להפעיל את פוליסת הביטוח בגין עלויות גבוהות של השתתפות עצמית ומסיבות נוספות.

מטבע הדברים, הצד הנתבע יבקש להראות כי לא התרשל בחובתו כלפי הנפגע, שהנזקים שנגרמו לנפגע אינם גדולים, ואף שאין קשר ישיר בין ההתרשלות, התאונה והנזקים. בדיוק מסיבה זו קיים צורך בליווי משפטי צמוד של עורך דין תאונות עבודה באתרי בנייה בעל בקיאות גדולה בדיני נזיקין בכלל, ובתאונות עבודה בפרט, אשר יפעל למיקסום הפיצויים המגיעים לכם, בין אם בתביעה המתבררת בבית המשפט ובין אם בהסכם מחוץ לכותלי בית המשפט.

לקבלת ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי עבור תאונות עבודה, הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפון 074-7031122 או 054-4685988.

ליעוץ ראשוני צור קשר

דילוג לתוכן