עורך דין מומחה לתאונות דרכים/עבודה

עורך דין מומחה לתאונות דרכים/עבודה

עורך דין מומחה לתאונות עבודה

רובנו נמצאים במשך שעות רבות של היום במקום העבודה, ופעמים רבות אנו חשופים לתאונות ומחלות הנובעות ממקום העבודה. כל שנה מתרחשות בישראל עשרות אלפי תאונות עבודה, חלק גדול מהפגיעות הינן פציעות קלות אך קיימים מקרים של פציעות קשות ואף מקרי מוות. מרבית התאונות הקשות מתרחשות במקומות עבודה הכוללים עבודה פיזית או עבודה עם מכונות וציוד מכני כבד (אתרי בנייה, מפעלי תעשייה, עבודות בגובה וכו') – עם זאת חשוב לזכור שתאונות עבודה יכולות לקרות לכל אחד מאיתנו (גם כאשר התאונה מתרחשת בדרך לעבודה או בחזרה ממנה היא גם נחשבת כתאונת עבודה). חשוב לדעת שמחלות מקצוע הן מחלות הנגרמות כתוצאה מתנאים הנגרמים בתנאי עבודה מסוימים או בנסיבות שונות העלולות לפגוע בעובדים באופן מתמשך וגם הן נחשבות כתאונות עבודה.

למידע נוסף לחצו כאן

מדוע חשוב להיעזר בשירותי עו"ד תאונות עבודה?

תאונות המתרחשות בזמן העבודה עלולות לגרום להשלכות ארוכות טווח (אי יכולת להמשיך לעבוד, פגיעה בשכר, טיפולים רפואיים, טראומה נפשית ועוד). איכות החיים של הנפגע ומשפחתו עלולה להינזק לצמיתות. פעמים רבות חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי מטילים ספק בכך שהתאונה שהתרחשה היא אכן תאונת עבודה ותפקידו של עורך דין לענייני תאונת עבודה, הינו לייעץ ולהסביר לנפגע מהן הזכויות שלו ומהם הפיצויים להם הוא זכאי במסגרת חוקי מדינת ישראל ועפ"י תקדימים שונים בבתי משפט לענייני עבודה.

איך בוחרים עורך דין תאונת עבודה מומלץ?

חשוב לבחור עורך דין מומחה לתאונות עבודה בעל ניסיון רב המכיר את כל החוקים, הפסיקות התקדימים בתחום זה, ככל שהניסיון של העורך דין בתחום גדול יותר, התהליך יהיה מהיר יותר ואתם תוכלו לקבל את הכספים המגיעים לכם עפ"י חוק מהר יותר וללא עיכובים מיותרים. חשוב למצוא משרד בו תקבלו יחס אישי ומקצועי ותרגישו שאתם נמצאים בידיים הטובות ביותר. כדאי שתרגישו שעורך הדין נמצא בשבילכם בכל התהליך ותמיד יש לכם אוזן קשבת. ישנו אף יתרון ברור לעורכי דין המתמחים בדיני הבטיחות והרגולציה הקיימת בתחום העבודה במפעלים, בחקלאות ובאתרי הבניה.

מתי כדאי להתחיל את התהליך עם עורך דין לתאונת עבודה?

 כדאי לפנות אל עורך דין מומלץ לתאונות עבודה, סמוך ככל האפשר למועד התאונה, פנייה לעורך דין בשלבים הראשונים תסייע להבין את כל התמונה ותוכלו לממש במהירות וביעילות מקסימלית את מירב הזכויות המגיעות לכם עפ"י חוק.

 עורכי דין תאונות עבודה – טיפים חשובים

 חשוב מאוד לשמור ולתעד את כל המסמכים הרפואיים הקשורים לתאונה (צילומי רנטגן, CT, MRI, בדיקות דם, מכתבי שחרור מבית חולים וכו'), יש לקבל חוות דעת מרופא תעסוקתי (חוות דעת של רופא משפחה אינה תקפה ע"י חברות הביטוח), יש לשמור את תלושי השכר ב-12 החודשים שקדמו לתאונת עבודה, חשוב שעו"ד דין בתחום תאונות עבודה יבדוק את פוליסות הביטוח השונות. ויש להגיש את התביעה עד שנה לאחר התאונה, בטופס התביעה של חברת הביטוח יש לפרט ככל הניתן את הפגיעה ואת ההשלכות שלה על חיי היומיום ועל המשך עבודתכם.

למי צריך לדווח על תאונת עבודה?

לאחר תאונת עבודה, המעסיק מחויב לדווח למפקח העבודה האזורי, למוסד לביטוח לאומי, קופת חולים של הנפגע ולמשטרה במקרים של תאונת דרכים או שהנפגע נפטר כתוצאה מתאונת העבודה.

כאשר מדובר על תאונת עבודה עורך דין בתחום יכול לספק לכם מענה מושלם לכל השאלות ולעזור לכם לקבל את המקסימום שמגיע לכם מביטוח לאומי או מחברות הביטוח. הליך התביעה כרוך בבירוקרטיה רבה וכדאי שיהיה מישהו לצידכם שיעניק לכם תמיכה ועצה טובה. ההמלצה שלנו להיעזר בשירותיו של עורך דין בעל ניסיון ולקבל ממנו את כל המידע המדויק והמקיף ולהבין  מהם השלבים השונים בתהליך ואיך ניתן לצלוח אותם בקלות.

חברת עורכי דין ורדי רונן הינה משרד מוביל בתחום המשפט הפלילי , המנהלי והאזרחי בכל הקשור לתאונות עבודה, המשרד מעניק ליווי ומעטפת משפטית במקרים של תאונות עבודה, צוות המשרד יסייע לכם לקבל את מירב הזכויות והפיצויים המגיעים לכם עפ"י חוק. אם אתם מחפשים עורכי דין לתאונות עבודה, הגעתם לכתובת הנכונה!

התקשרו עוד היום לטלפון: 074-7031122 או לטלפון נייד: 054-4685988 או צרו קשר כאן,  לבירור מצבכם המשפטי, זכויותיכם וקבלת ייעוץ ראשוני חינם.

ליעוץ ראשוני חינם צור קשר

דילוג לתוכן