עורך דין פלילי בבאר שבע

עורך דין פלילי באר שבע

בחירה נכונה של עורך דין פלילי בבאר שבע

אם אתם או מי מאנשי העסק, החברה או הארגון, עומדים בפני האפשרות של פתיחת הליכים פליליים בהקשר לתחום העבודה והבטיחות, עליכם לפנות אל עורך דין פלילי בבאר שבע שהינו בעל מומחיות מיוחדת בתחום הספציפי הזה. בשורות הבאות יובא מספר המלצות לגבי בחירה נכונה ונבונה.

מומחיות בענף הבטיחות והעבודה

לא קשה למצוא עורך דין פלילי באר שבע עבור עבירות אלימות, מין, כלכליות וכדומה. יחד עם זאת, מומחיות ספציפית בעולם העבודה והבטיחות היא מצרך נדיר, ולא כל עורך דין יכול לתת מענה מיטבי בתחום הזה. אכן, מדובר בענף העומד בעצמו וכולל שורה ארוכה של חוקים, תקנות, פסיקות, תקדימים, הנחיות וגופים שעשויים להיות מעורבים, ונדרשת בקיאות מעמיקה וראייה מקיפה של הדברים. על כן, כצעד ראשון יש לברור את המוץ מן התבן ולמצוא משרד עורכי דין שזוהי מומחיותו העיקרית.

לחפש המלצות

על אף שמומלץ לקבל ליווי של משרד המתמחה בתחומים המנהליים, האזרחיים והפליליים לצורך מניעת תסבוכות ובעיות מראש, לא כולם עומדים בקשר עם משרד כזה. על כן, במידה וקיימת תסבוכת משפטית ניתן לפנות לקולגות בעסקים המקיימים אתכם שיתופי פעולה, כגון חברות בנייה ומפעלים, ולשאול על עורך דין פלילי מומלץ באר שבע. חשוב שיהיה זה ממליץ שאתם סומכים עליו ועל שיקול דעתו, ולשאול אותו לגבי טיב הליווי שיקבל ומהי הסיבה לשביעות הרצון – האם בשל התוצאות, השירות האישי, הרמה המקצועית וכן הלאה.

וותק וניסיון

כמו בכל תחום אחר, גם כאן יש משמעות רבה לוותק ולניסיון של המשרד המטפל בכם. איננו אומרים שעורכי דין מתחילים אינם מסוגלים להיות לעזר, אך ברור שלניסיון עשיר יכולים להיות יתרונות משמעותיים. כך למשל, הוותק עשוי להתבטא במניעת טעויות העלולות להחמיר את המצב, בבניית קו אסטרטגי נכון ואפקטיבי להתמודד עם החשדות או עם כתבי אישום, במציאת פתרונות יצירתיים, וביכולת לתפור פתרונות מותאמים אישית לכל מצב ומצב.

טיב הליווי שמעניק המשרד

כדאי למצוא משרד המאזן בין שירות אישי וקרוב לבין מתן מעטפת מלאה. כלומר, משרד שפועלים בו מספר עורכי דין בעלי בקיאות מעמיקה וניסיון עשיר בתחומים רלוונטיים, המשלימים זה את זה ומקנים מענה מקיף לכל סוגיה העומדת על הפרק. ומצד שני, משרד המעניק ליווי אישי וצמוד ללקוח לכל אורך הדרך, כבר מהרגע הראשון עם הגעה לזירת האירוע, היערכות לקראת החקירה המשטרתית, ועד לייצוג במידת הצורך בבתי המשפט ובערכאות נוספות.

התרשמות אישית

לבסוף, כדאי לנצל את המפגש הראשון עם עורכי הדין על מנת להתרשם מכישוריהם המקצועיים והבינאישיים. עורך דין מיומן הוא כזה המסוגל לטעת רגיעה וביטחון גם במצבים של בלבול ומצוקה קשה, ואשר מהווה משענת משפטית איתנה, זמינה ונגישה.

לקבלת ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפון 074-7031122 או 054-4685988.

 

 

ליעוץ ראשוני צור קשר

דילוג לתוכן