עורך דין תאונות עבודה בהרצליה

עורך דין תאונות עבודה הרצליה

עורך דין תאונות עבודה בהרצליה כבר מהשלבים הראשונים

תאונת עבודה הינה אירוע פתאומי וחד פעמי, אשר נגרם לאדם בהקשר למקום התעסוקה שלו ותוך כדי עבודתו. יחד עם זאת, קיימת הרחבה להגדרה זו המקיפה גם מקרים שאירעו במסגרת הפסקה מהעבודה, וכן תאונות דרכים שאירעו לא רק בעת העבודה אלא גם בזמן הנסיעה אל מקום התעסוקה וממנו. מעבר לכך, קיימת רשימה של מחלות המוכרות על ידי הביטוח הלאומי בתור מחלות מקצוע, אשר נגרמות עקב תנאי העבודה כגון חשיפה לחומרים מסוכנים, לרעשים חזקים וכדומה.

 
עורך דין תאונות עבודה בהרצליה הוא הכתובת הראשונה שאליה יש לפנות לפני שמתחילים בהליכים מול המוסד לביטוח לאומי, חברת ביטוח פרטית שלכם, או מול מעסיק שהתרשלותו הובילה בצורה זו או אחרת לתאונות עבודה באתרי בנייה. עורך הדין ינחה אתכם כבר למן השלבים הראשונים להתנהלות נכונה ונבונה, אשר תוביל בהמשך הדרך לקבלת פיצויים מקסימליים מהגורמים הרלוונטיים.

פעולות שחשוב לבצע בהקדם

מי שנפגע בהקשר למקום עבודתו, אפילו בפגיעה שנראית על פניה קלה, צריך לפנות לטיפול רפואי בהקדם האפשרי. הפגישה עם הרופא תאפשר אבחון מקצועי של הפגיעות, לרבות כאלו שאולי לא נראות על פני השטח, וכמו כן הרופא יספק תעודה מוכרת הנדרשת לצורך הכרה בתור נפגע עבודה. בתוך כך, יש להקפיד כי בתיעוד הרפואי יירשמו הנסיבות שהובילו לפגיעה, כלומר שהתאונה אכן התרחשה במקום העבודה וכפי שטוען הנפגע.

מאחר שגם הביטוח הלאומי וגם חברות הביטוח נוטים להערים קשיים על נפגעים המעוניינים לקבל את המגיע להם, יש להקפיד הקפדה יתרה על איסוף של ראיות התומכות בגרסתכם. למשל, אם היו עובדים או אנשים אחרים שראו את האירוע, חשוב מאוד שיהיו לכם פרטי ההתקשרות עימם. כמו כן, יש לצלם במצלמת הסמטארטפון או אחרת את המקום שבו התרחשה התאונה, למשל ארגז שנפל עליכם ממדף גבוה, סולם שלא היה מחוזק כראוי, שמן שנשפך על הרצפה וגרם להחלקה וכיוצא בזאת.

מעבר לכך, עורך דין תאונות עבודה הרצליה ינחה אתכם בהמשך הדרך, החל במילוי טופס בל 250, דרך השגת חוות דעת רפואיות במידת הצורך, היערכות וייצוג בפני וועדה רפואית, הגשת עררים ותביעות, עד להשגת הזכויות הפיצויים המקסימליים שמגיעים לכם.

לקבלת ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי עבור תאונות עבודה, הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפון 074-7031122 או 054-4685988.

 

ליעוץ ראשוני צור קשר

דילוג לתוכן