עורך דין תאונות עבודה בפתח תקווה

עו"ד דיני עבודה פתח תקווה

עורך דין לענייני עבודה פתח תקווה – איך לבחור נכון?

תאונות עבודה יכולות להיות הרסניות הן לעובד והן למעסיק. פציעות שנגרמו בתאונת עבודה עלולות לגרום לנזקים רפואיים, אובדן שכר ועוד. אם נפגעתם בתאונת עבודה, ייתכן שאתם זכאים לפיצויים לפי חוק. עורך דין תאונות עבודה יכול לסייע לכם לנווט במערכת המשפט המורכבת ולהבטיח שתקבלו את הפיצוי המגיע לכם. במאמר זה, יוצגו מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת עורך דין תאונות עבודה באתרי בנייה.

 

הגורמים לבחירת עורך דין לדיני עבודה פתח תקווה

בחירת עורך דין היא משימה שיכולה להיות מעט מורכבת. לכן, ישנם מספר גורמים אשר יסייעו לכם במהלך הבחירה:

  • ניסיון – הגורם הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת עורך דין עבודה פתח תקווה הוא רמת הניסיון שלו. עורך דין מנוסה יהיה בעל הבנה עמוקה בדיני עבודה, ויוכל להעניק לכם ייצוג יעיל. כדאי לחפש עורך דין בעל רקורד מוכח של הצלחה בטיפול בתיקים הקשורים לדיני עבודה.כלומר, חשוב לוודא שלעורך הדין יש וותק רב וניסיון עשיר בהליכים הרלוונטיים עבורכם, בין אם מדובר בתהליך מול חברת ביטוח פרטית, בהיערכות וייצוג בוועדות רפואיות, בתביעות המוגשות לבתי המשפט וכדומה.
  • מומחיות בתאונות עבודה – תאונות עבודה מהוות תחום משפטי בפני עצמו, בכל הקשר ישיר לדיני נזיקין. יחד עם זאת, תחום זה מצריך בקיאות בנושאים ספציפיים נוספים. מדובר בתחום הכולל שורה ארוכה של תקנות, חוקים, הנחיות, הליכים, פסיקות, תקדימים, גופים ובעלי תפקידים שמעורבים. לכן, עורך הדין צריך להכיר בצורה מעמיקה את כלל ההיבטים של תביעות בגין תאונות עבודה. למעשה, תחום זה אמור להוות מוקד עיקרי של עיסוקו.
  • שירות אישי וקרוב –פגיעה במסגרת העבודה עלולה לייצר טלטלה עזה במישורי החיים השונים. זוהי תקופה בה ההכנסה הבטוחה עלולה להיפסק וקיימת אי ודאות גדולה לגבי הסכומים שניתן יהיה לקבל. בתקופה זו גם עוברים לא פעם טיפולים רפואיים, סובלים מכאבים, מתעוררים חששות ודאגות לגבי העתיד. כל אלו משפיעים רבות על היבטים אישיים ומשפחתיים. לכן, מומלץ בחום לתת עדיפות למשרד עורכי דין המעניק ליווי זמין, נגיש וקרוב, בהתאמה אישית לצרכיו של כל לקוח. עורך הדין צריך להוות משענת משפטית איתנה בזמנים לא פשוטים אלו, להעניק ביטחון וודאות גדולה ככל האפשר, לתת מענה לשאלות בוערות, להסביר בגובה העיניים מושגים משפטיים מורכבים, לעדכן אתכם לגבי ההליכים הצפויים והתקדמות ובמילים פשוטות – להיות שם בשבילכם כשתצטרכו אותו.כלומר, תקשורת היא מפתח בעבודה עם עורך הדין.
  • עלויות שכר הטרחה –מצד אחד, עורכי דין תאונות עבודה בפתח תקווה גובים שכר טרחה שונה עבור שירותיהם. מצד שני, קיימים מגבלות וסייגים. לדוגמא, בתביעות והליכים המבוצעים מול הביטוח לאומי, ישנה תקרת שכר טרחה הקבועה בחוק שנעה בין 10% ל- 17% מתוך הקבצה או המענק, אם כי במקרים של ייצוג בערכאות אחרות כמו בית דין עבודה, שכר הטרחה עשוי להיות גבוה יותר. בתוך המרחב הזה, כמובן שישנה עדיפות למשרד עורכי דין הגובה אחוזים נמוכים יותר. יחד עם זאת, אסור שהדבר יבוא על חשבון הרמה המקצועית, שיכולה לעשות הבדל משמעותי בכספים שתוכלו לקבל.מעבר לכך, חשוב לדעת שבתביעות נזיקין המוגשות כנגד מעסיקים לבית המשפט, חלקו הגדול של שכר הטרחה לעורך הדין מהווה אחוז מסוים מתוך הפיצויים שייפסקו. לפיכך, אם לא נפסקים פיצויים בכלל שכר הטרחה מינימאלי. בכל מקרה, האינטרס של עורך הדין ושלכם זהה: להשיג את מרב הפיצויים האפשריים.
  • תדמית ציבורית– גם למוניטין של עורך הדין לעבודה הוא שיקול בעת הבחירה. חפשו עורך דין מכובד בקהילה המשפטית, שיש לו תדמית טובה של מתן שירותים משפטיים איכותיים ללקוחותיו. ניתן לבדוק את המוניטין של עורך הדין על ידי קריאת ביקורות מקוונות, בדיקה עם לשכת עורכי הדין המקומית, או בקשת הפניות מחברים ובני משפחה.

 

מקצועיות, אמינות ושירות – רק אצל המומחים

כאמור, עו ד דיני עבודה בפתח תקווה מלווה אתכם בהליכים השונים שמבוצעים מול המוסד לביטוח לאומי, ובמידת הצורך מול המעסיק וחברת הביטוח הפרטית שלכם. יש להבין כי ליכולותיו המקצועיות של עו ד דיני עבודה פתח תקווה יכולה להיות השפעה מכרעת, הן על הדרך לקבלת הזכויות והכספים המגיעים לכם, והן על היקפם וגובהם. על כן, חשוב להשקיע זמן ומחשבה על מנת לבחור עורך דין תאונות עבודה בפתח תקווה. חשוב לבחור עורך דין שאתם מרגישים בנוח לעבוד איתו. חפשו עורך דין מקצועי, אדיב– שאתם מרגישים כי תוכלו לסמוך עליו לאורך כל הדרך. עורך דין טוב יוכל להרגיע אתכם בעת הצורך ויעבוד קשה כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר לתיק שלכם.אם אתם מחפשים עורכי דין לדיני עבודה בפתח תקווה, הגעתם למקום הנכון. ורדי רונן ושות' – חברת עורכי דין מציעה מגוון רחב של שירותים. נשמח שתפנו אלינו לקבלת ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי. צרו קשר עוד היום בטלפון 074-7031122  או 054-4685988. ונשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה. לפרטים נוספים לחצו כאן.

ליעוץ ראשוני צור קשר

דילוג לתוכן