עורך דין תאונות עבודה בראשל"צ

עורך דין תאונות עבודה בראשל"צ

מדוע לפנות אל עורך דין תאונות עבודה בראשל"צ?

מדי חודש אתם משלמים סכומים לא מבוטלים למוסד לביטוח לאומי, בין אם הנכם שכירים המפרישים ממשכורתם ובין אם עצמאיים המשלמים מקדמות. תשלומים אלו נועדו להבטיח את איכות חייכם ואת כלכלתכם במידה ותזדקקו לעזרה ביום מן הימים, למשל עקב תאונה שהובילו לנזקי גוף ולפגיעה ביכולת ההשתכרות.

 
יחד עם זאת, כאשר הרגע המכריע מגיע מגלים רבים וטובים שהמוסד לביטוח לאומי אינו מזדרז להכיר בהם כנפגעי עבודה, וגם בהמשך מערים קשיים ונוטה להקטין את פגיעותיהם, דבר המתבטא כמובן בהיקף הזכויות והכספים שניתן לקבל. על כן, את ההתנהלות מול הביטוח הלאומי כדאי מאוד לעשות בעזרת עורך דין תאונות עבודה בראשל"צ. מדובר בבעל מקצוע המכיר את המוסד לביטוח לאומי מלפני ולפנים, ומבין היטב שיש לסלול את הדרך בצורה נבונה, נחושה ומקצועית כבר למן השלבים הראשונים. הוא מכיר את האמתלאות השונות של המוסד, את הניואנסים והאותיות הקטנות, את המכשולים והטעויות שיש להימנע מהם, ובכך תורם בצורה משמעותית להשגת מרב הפיצויים, תוך הקניית רגיעה וביטחון ללקוח.

דברים אלו נכונים כמובן גם לגבי תשלומים שאתם מפרישים לפוליסות ביטוח פרטיות, כגון נכות, אובדן כושר עבודה ותאונות אישיות. גם חברות הביטוח אינן מזדרזות להכיר בפגיעות או לשחרר כספים, ושוב, ישנה חשיבות עצומה להסתייעות בעורך דין תאונות עבודה באתרי בנייה בעל ניסיון רב – עוד לפני הפנייה הראשונית לחברת הביטוח.

לקבלת ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי עבור תאונות עבודה, הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפון 074-7031122 או 054-4685988.

 

 

ליעוץ ראשוני צור קשר

דילוג לתוכן