תשלום על תאונת עבודה

תשלום על תאונת עבודה

תאונת עבודה תשלום

פעמים רבות לאחר פציעה או מחלה המתרחשת במקום העבודה, הנפגע (שכיר או עצמאי) אינו יכול לחזור לעבודתו הקבועה והוא נאלץ למצוא מקום עבודה אחר, להפחית את מספר שעות עבודתו הרגילות או אפילו להפסיק לחלוטין את עבודתו ולהסתמך על גמלת נכות של ביטוח לאומי ופיצויים ממקום עבודתו.

מעבר לפגיעה הגופנית והטראומה הנפשית המטלטלת – הנפגע גם צריך לעמוד מול הבירוקרטיה הסבוכה של ביטוח לאומי וחברות הביטוח (מילוי עשרות טפסים ושאלונים, וועדות רפואיות, רופאים מומחים ועוד). זהו תהליך ארוך ומייגע הלוקח חודשים ארוכים ופעמים רבות אף שנים רבות. על מנת לזרז את התהליך הלא פשוט הזה, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין לענייני תאונות עבודה שיכול לנווט את התיק בבטחה בתוך הביצה הטובענית של הבירוקרטיה והטפסים.

מה חשוב לבצע לאחר תאונת עבודה?

מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם מאוד בהמשך התהליך מול חברות הביטוח וביטוח לאומי.

  • תיעוד האירוע – חשוב מאוד לתעד את מקום הפציעה – באמצעות צילומים וסרטונים. אם יש במקום גם מצלמות אבטחה – חשוב לבקש את הסרטונים הללו מוקדם ככל האפשר. יש גם לצלם את החבלות והפגיעות בגוף הנפגע. אם אינכם יכולים לצלם את מקום האירוע היעזרו בחברים לעבודה, בני משפחה או כל אחד כל שיצלם מספר רב של זוויות ככל הניתן.
  • עדים למקרה – כמעט לכל מקרה תאונה יש עדים – חשוב ליצור קשר עם העדים ולקבל מהם את השם שלהם ואת פרטי התקשרות איתם (טלפון, אימייל, כתובת וכו').
  • רישום פרטי האירוע – הזיכרון הוא דבר חמקמק ובמשך הזמן כולנו מאבדים פרטים שונים מאירועים ולא יכולים לזכור כל פרט. לכן חשוב מאוד לרשום כל פיסת אינפורמציה ממקרה התאונה (מיקום מדויק, תאריך ושעת התאונה, מהי השעה בה התרחש הפינוי לבית חולים, האם היו עדים לאירוע וכו').
  • פנייה לעורך דין – ככל שתקדימו לפנות לעורך דין המתמחה בתחום תאונות עבודה, מוקדם ככל האפשר, כך הסיכויים שתצטרכו להתמודד פחות עם הבירוקרטיה הסבוכה והלא נעימה. כאשר עו"ד מטפל בתיק אתם יכולים להיות רגועים יותר ולהתרכז בתהליך השיקום מהפציעה והטראומה.

 

חברת עורכי דין ורדי רונן הינה משרד מוביל בתחום המשפט הפלילי, המנהלי והאזרחי,המשרד מעניק ליווי ומעטפת משפטית במקרים של תאונות עבודה, צוות המשרד יסייע לכם לקבל את מירב הזכויות והפיצויים המגיעים לכם עפ"י חוק. אם אתם רוצים לשמוע עוד על תאונת עבודה תשלום ופיצויים המגיעים לכם עפ"י חוק, הגעתם לכתובת הנכונה!

התקשרו עוד היום לטלפון: 074-7031122 או לטלפון נייד: 054-4685988 או צרו קשר כאן,  לבירור מצבך המשפטי, זכויותיך וקבלת ייעוץ ראשוני חינם.

ליעוץ ראשוני חינם צור קשר

דילוג לתוכן