תאונת עבודה בתל אביב

עורך דין תאונות עבודה תל אביב

זקוקים לעורך דין מומלץ לטיפול במקרה של תאונת עבודה? מצאתם.

עובד בעסק תובע אתכם על תאונת עבודה ואתם זקוקים לייעוץ או ליווי של עורך דין שיסייע לכם? – אל תחפשו יותר: משרד עורכי דין ורדי רונן הוא המענה המיטבי שלו ייחלתם.

 

מהי תאונת עבודה?

תאונת עבודה הינה כל תאונה ו/או פציעה הנגרמת לעובד במקום עבודתו או בדרכו אליו או ממנו. כן, זה אומר שאם העובד שלכם היה מעורב בתאונת דרכים שקרתה בדרכו לעבודה או ממנה, הוא יכול לסווג את הפגיעה כתאונת עבודה. במקרים מסוימים העובד יחפש עורך דין תאונות דרכים תל אביב הרי מלאה במשרדים המטפלים במקרים כאלו,

אך זה לא יהיה בהכרח מומחה לטפל בתביעה בהיבט של היותה תאונת עבודה. לא חסרים אלו אשר ימהרו לייעץ לעובד לנצל שעת כושר לעשיית רווח. לא כל העובדים נוכלים, חלילה – אך כדי שזכויותיכם לא תיפגענה, גם אתם זקוקים להגנה במקרים של תאונות עבודה באתרי בנייה.

מדוע העובד תובע אתכם?

העובד שלכם תובע אתכם כי הוא קיבל עצות כאלו ואחרות ממכרים, קרובי משפחה או השד יודע מי – כולם מספרים לו כמה הוא יכול להוציא מתאונה שכזו. אם אתם עסק הממוקם במרכז הארץ, סביר להניח שהעובד שלכם יחפש עורך דין תאונות עבודה תל אביב הלא מלאה בכאלו, ויגייס אותו לסייע לו בהגשת התביעה. הוא עושה זאת כי עורך דין יציע לו למקסם את זכויותיו על פי חוק. הוא גם מכיר אנשים אחרים ששכרו שרותי עורך דין במקרים דומים וזה דאג להם לפיצויים מפליגים. לפחות כך הם מספרים לו. כאשר העובד ישכור עורך דין מאזור גוש דן אתם לא מחויבים לקחת עורך דין לפי אותו מיקום גיאוגרפי – אנחנו, למשל, מגיעים לטפל במקרים כאלו בכל הארץ.

אם תחפשו עורך דין לנושא תאונת עבודה בתל אביב לא תתקשו למצוא, אבל אז אתם מגבילים עצמכם למי שנמצא קרוב, לא בהכרח למי שהכי טוב. לא כל עורך דין המתיימר להיות מומחה בדיני נזיקין ותאונות עבודה אכן יהיה הטוב ביותר שתוכלו למצוא.

לעובד שלכם יש זכויות ויש לו עורך דין שינסה למצות אותן באופן מירבי. לכם נותר רק לקחת עורך דין המתמחה בתחום ולהגן גם על עצמכם. אנחנו פה כדי לספר לכם למי כדאי לכם לפנות ומדוע.

למי אני יכול לפנות?

אלינו כמובן. משרד עורכי דין ורדי רונן ושות׳ מתמחה בתחומי משפט בנוגעים לעבודה ובטיחות, כמו גם טיפול מול גופים סטטוטוריים כמו הפיקוח על העבודה, ביטוח לאומי, רשם הקבלנים ועוד. במשרדנו עובד צוות מומחה, מיומן ומקצועי, אשר התנסה כבר במקרים אין ספור של חילוץ עסקים מתביעות נזיקין של עובדים. אנחנו גם יודעים לייצג עובדים שאינם זוכים למיצוי זכויותיהם מול מעביד נוקשה – אלו שני צדדיו של אותו מטבע ואנו מומחים לטפל בכל אחד מהם.

צרו עימנו קשר

על מנת להקל עליכם ליצור עמנו קשר, ריכזנו עבורכם את כל דרכי ההתקשרות איתנו. לחיצה קטנה כאן ואתם שם. שיחת ייעוץ ראשונית היא חינם, אנחנו מקווים לשמוע מכם.

 

ליעוץ ראשוני חינם צור קשר

דילוג לתוכן